Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32413
Title: Nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng doanh nghiệp đối với sản phẩm, dịch vụ ngân hàng HSBC,CN TP. Hồ Chí Minh
Authors: PGS.TS. Trần Hoàng, Ngân
Đỗ Tiến, Hòa
Keywords: Quản trị kinh doanh
Marketing
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32413
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47507.pdf1.52 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...