Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47297
Title: Giải quyết khiếu nại về giá cước và chất lượng dịch vụ cung cấp - Trách nhiệm của doanh nghiệp và quyền lợi của khách hàng qua một số vụ việc cụ thể
Authors: ThS. Lê Minh, Toàn
Lê Minh, Thắng
Keywords: Dịch vụ viễn thông
Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2007
Citation: Tạp chí Thông tin KHKT & Kinh tế Bưu điện. Số 5/2007
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47297
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...