Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55459
Title: Phát huy tính tích cực, chủ động, tự học, tự nghiên cứu môn giáo dục học mầm non cho sinh viên năm thứ nhất ở các trường sư phạm.
Authors: Phạm, Thị Nguyệt Nga
Keywords: Tính tích cực
Chủ động
Giáo dục Mầm non
Phương pháp giảng dạy
Sinh viên
Giáo dục Đại học
Trường đại học sư phạm
Issue Date: 12/2013
Publisher: Giáo Dục và Xã hội
Description: Giáo dục và xã hội tháng 12/2013
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55459
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...