Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56253
Title: Các mức độ đánh giá giao tiếp toán học trong hoạt động giải toán có lời văn của học sinh ở Tiểu học.
Authors: Đặng, Thị Thủy
Lê, Thị Thu Hương
Trần, Trung
Keywords: Giao tiếp toán học
Toán có lời văn
Giáo dục Tiểu học
Học sinh
Issue Date: 7/2019
Publisher: Giáo dục
Description: Tạp chí Giáo dục, Số đặc biệt tháng 7/2019
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56253
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...