Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30679
Title: Chất lượng mối quan hệ giữa nhà cung cấp dịch vụ và khách hàng: nghiên cứu trường hợp khách hàng công nghiệp ngành dịch vụ viễn thông
Authors: Nguyễn, Đình Thọ, PGS.TS.
Hoàng, Lệ Chi
Keywords: Kinh tế
Quản trị khách hàng
Issue Date: 2013
Publisher: Đại học Kinh tế Quốc dân
Description: Luận án tiến sĩ kinh tế. Chuyên ngành: Quản trị kinh doanh. Mã số: 62.34.05.01
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30679
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...